3.7.13

terapi diri

yeahhh~ yeahhh~ yeahhhh~ terapi apa paling best dan tak menyakitkannnn???!!! (*゚ノO゚)  ihihihik. terapi paling best apa lagi. shopping ahh weyy. salunya gegirls ja yg enjoy terapi ni. nak2 bila duit tgh melimpah ke ladang purse. jadilah kaya! ewah.

kaya sementara ja pun. dgn hasil titik peluh yg kering dan membosankan. lps habis final sem 4 hari tu rehat 2 3 hari terus kena start latihan industri. sedihnya disitu. nsib baik start balik sem bulan 9. so bole la rehat lepas LI. klau x kena masuk U blik lps habis LI tu. tak nanyaaaa ka weyy? -..-

so planning aku lps hbis LI ialah smggu siapkan final report LI. 2 3 mggu cuti & cari kerja. lps setel aku pny final report aku pn mulakan cuti rasmi aku sorg2 kedah-jb-kl-melaka-kedah. p jb 14 jun 2013 pukul 11.30 bas star mart. tujuan p kl nk jmpa ank sedara aku yg dh lama tak jmpa. kl tu plak sbb nk shopping. heheh.


JOM CUTI-CUTI SENDIRI

14 JUN 2013 → 17 JUN 2013 (JB)

malang nya aku bila masa aku p jb tu abg aku bole plak nk p panjat gunung ledang. -,- so weekend mgkin akn hambar sbb tak dpt p mna2. xpa lah. lgi pun tujuan asal nk jmpa ank sdra ja kn. NAMUN BEGITU. HAHAHAHA! u olls u olls. ahad tu akak ipar aku ajk p jusco bukit indah. heheh. bermula lah sesi penghabisan duit elaun LI aku tu. ehh jap. ekceli mlm yg aku smpai tu aku dh start pn. --' beli beg.


fatiha sufia. melayan bdk ni la. -,-

yg p jusco tu aku try cri kasut high cut yg aku nk tu. and as expected mmg xda. bli la seluar jeans & baju. thanks to akak ipar ku dia tlg byrkan baju. mula2 dia nk byrkan seluar. dgn pantasnya aku tolak. rugi kan? heheh. xnk la. seluar tu agk mahal klau nk org byrkan. segan weyy. elaun ada guna la.


berehat sebentar. nyiamm. ლ(´ڡ`ლ)

mlm tu lps abg aku blik dri gunung ledang, dia pn ajk pegi mkn ala-ala seoul garden tu. pggil apa xtaw? steamboat & grill? hah. centu la lbih krg. depa kesian la tu kat aku xleh jln2 jb sgt sbb isnin dh kena p kl. -,- sobs. urgent p kl sbb slsa kena jaga ank kkak. hmm.


makcik kepo ni haa :3

17 JUN 2013 → 24 JUN 2013 (KL)

so smpai kl ja hari esok nya mula la hari aku kena jaga ank kkak aku plak. esoknya plan nk keluar tapi dgn sapa pn xtaw lah. rugi rasa sbb klau x hri slsa tu aku bole join malin, aina & ekara pegi shopping kat mna ntah. tapi nsib baik last mnit planning depa xjdi blik siang sbb aku ajk pegi times square. hewhewhew.


seharian jaga nur dhia nadhira

kat kl ni la bermulanya shopping aku yg gegila. aim utama nk cari kasut high cut. harap gila jmpa. disebabkan last mnit plan, aku smpai ts dulu so aku jln sorg2 dulu la kat ts tu. ohh yeah. first time la aku drive sorg2 kt kl ni haa sbb bwak keta kkak pegi kmter.

dgn bantuan aina, aku dpt jmpa kasut high cut yg sgt comel. ada ekor gitu u olls. :3 heheh. ekara pn shopping lagi gila byk dri aku. mmg the best shopping ever. aku rasa best sbb pkai duit sndri kot kn. xyah fikir apa. klau nk, amik. asalkan ada duit semua jalan. tpi lgi srnok tgk ekara shopping. mmg byk.


thanks yo girls for the day! (─‿‿─)


hasil shopping kat JB (atas) & KL (bawah)

mmg puas hati pny shopping. seronok tak terkata. rabu tu jaga ank kkak lagi. dan khamis plak pegi melaka amik kkak aku yg dh abeh final. kena angkut semua brg dia. lama tak jmpa mlka. heheh. sihat? tak. jerebu. -,- jumaat keluar lagi. dgn kkak aku plak sbb nk cari tdg kat mak dkat jln tar. tpi tdg yg mak nk xda plak & end up dgn shopping utk diri sndri lgi. ohh yeahhh~ (~-.-)~


berehat sbntar bersama tutti





phewwww~ tudung. baju. purse. mmg kl ni sng nk goda aku. nak2 bila duit dk ada. skg duit dah kurang. aku dk rumah diam2. heheh. sabtu ahad dk umah kkak jaga ank dia lagi. isnin tu baru blik kulim. uihh. rindu kot kat rumah secara tiba2 time kat kl. lama sgt cuti sndri ni. musim jerebu plak time tu kn. mmg jerebu teruk.


jerebu kat kota damansara.


jerebu kat highway utara selatan. (ipoh)

dannnnnnnnnnnnnnnn...... berakhir lah cuti aku selama seminggu lebih. dan dgn harapan lebihan cuti ni aku dpt la cari kerja dimana skrg ni aku still xdpt kerja. nk kerja. nk beli phone baru. k bye. lalalala~

panjang kan entri? padan muka.

No comments:

Post a Comment