18.10.12

special post


weeewittt! hahah. masuk2 entri terus ada muka si gadis berbaju kurung. (maklumlah org tu bru abes exam) heheh. so, sapa ats tuh? haaa.. itu lah 5-years-bestfriend gua. nak knal? bole. agk2 nk mkn kaki kanan ka kiri? bole pilih. nk lgi sedap pilih la dua2. -..- dia sudah berpunya. hoho.

tgk tajuk lah kn. special post. kali ni aku nk cita psal dia. hahahaha! xmaw bgi ka wehh? lantak ahh. aku nk cita gak. booo. nama dia hazira adam. tpi dikalangan kwn2 yg rapat ngn dia, pggl dia adek. dah terbiasa. dri sek mngh lgi.

aku kwn ngn dia dri sek mngh la. smk (p) sri mutiara. start form 2 aku rapat ngn dia. suma sbb ada kem kat langkawi. gila2 mia nk p kem tu. phewwww~ wehh, nk aku cita psal kem tu tak? kikikikikiki. :p kejadian kat jeti? XD


hahah! gituwww. gedik nk mati. saja bt gimik. xmaw cita pn. terlalu byk kejadian. (* ̄∇ ̄)/゚ and till now our friendship still last. alhamdulillah. kami ni satu kpla. xyah kata pa. apa dia nk bt, aku bt. sama lah sebaliknya. dulu kat penang dk bt keja last mnit ja keja. asal ada duit, suma jalannnn~ sini lah nk cita bnd msa zaman spm dlu.

"dlu aku pena dk uma dia. mak dia keja mlm. aku ngn dia ni dh la kaki merayau. apa g. merayau ahh mlm2. bila dia dk uma aku, p mcd la apa la. kua p pdg kota la. phewww. ni suma bt bnd msa parents xdak. hihi. eleh. eleh. yg bca ni xyah dk kata ampa xpena bt nah. ceyt."
tapi bnd mua dh lps. tu zaman sekolah. lani dk kat u. masing2 pandai la jga dri. dia ni jnis susa nk merajuk atau tnjuk yg dia mrh kat mmbe2 dia. kalau dia merajuk pn, huh. xyah pujuk pn xpa aihh. t dia snri mai ckp ngn kita. betui dak? betui kannnn wehh? heheh. dia jnis xbole xckp ngn mmbe dia. ada ja dia nk ckp. mst mia. salu sgt cm tu.


on my birthday. mmbe kelas yg buatkan surprise. dia ni mai dri mana hala xtaw. -,-
dia bdk kelas lain nuh.

im jealous of her. yeah. totally jealous of her. knpa? sbb dia ada sorg yg btl2 appreciate dia. amirul akmal bin roslan nma nya. haa. wehh, hg untung kot dpt dia. fuhhh. sweet kot depa 2. well. seronok tgk dia happy ngn org itu. just a simple warning here la. dia maybe xkan cita kat aku psal apa yg hg bt kat dia. TAPI. kalau aku dpt taw hg ada bt apa2 kat dia. standby aku pny bom nnt mai kat hg.
(҂`☐´)︻╦̵̵̿╤─── \(˚☐˚!!!)/


ni gamba depa dua. soliiiiii~ saya curi dri fb awk.
hope you guys will be together forever. aminnn..
apa2 pn aku cop dlu jdi pengapit hg. aku tak kira ahh. T^T

rasanya itu ja lah nk bebel for this entri. :D wehh. malu nk ckp dpn2 aku sayang hg. HAHAHAHAHAHA! k bye.

assalamualaikum
FISYA

2 comments:

  1. haha...malu jugak2 bla hg buat entri ni...bertmbh malu nk jmpa hg plak nnt~ arghhhh weeeeeiiii thnx weiii ='( nk nges bce! terharu !

    ReplyDelete
  2. ehh ehh. jgn lah begitu. nah lagi. ♥

    ReplyDelete