6.9.12

merdeka! merdeka! merdeka 55~



hoho. selamat hari kemerdekaan ke-55 olls. hah! lmbt wish? :3 wuu. ni sbb join event smbut merdeka ahh aku update jgak psal mrdka. klau tk? haremmmmmmm~ this year pny celebration lain skit. aku tk smbut kt uma/hostel (bajet sblm ni smbut ja). awesome skit thn ni sbb aku smbut dgn mmbe2 UTeM & berpuluh ribu warga kota. cewah! (* ̄∇ ̄)/゚

ni under UTeM lah. semua bbdk dip bole pegi. memandangkan weekend aku berkemungkinan besar akan hambar klau aku tk pegi, so aku decide utk pegi. sbb mula2 aku igt nk g KL. kul 10 pgi gerak dri mlka. aku igtkn event ni kjap ja lah. kot2 ptg blik mlka dah. skli tgk? nahhaiiiiii~ mlm kot.



31 OGOS 2012. first time aku jejak kaki kat
stadium nasional bukit jalil. ヽ(゜∇゜)ノ


smpai bukit jalil around 12 cm tu lah. ramaiiiiii gilaaaaaa orangggggggggg! :O haa. rmai bbdk IPT. wuu~ wuu~ smpai sana kami ddk 1 tmpt sbb tggu mknn & goodies. hihi. taw dak mkn ap? haaaa.. itudiaaaaaaaaa.. mkn free satu hal. dpt PIZZA & KFC pulak tuh baq hanggggg. awesome tahu? yes. awesomeeeee.


lps dpt bju & mkn sgla bagai, gerak pegi stadium hoki. sini semua bdk IPT kumpul. ahh. ramai. mmg ramai. happening jgak kat sini. paling happening time nyanyi2 & paling penting part CABUTAN HADIAH. hoho. hadiah dia tok sah dk habaq ahh. sapa yg dpt tu tobat ahh paling bertuah aku ckp. haa. keluaq truih ayat kedah.




lautan merah pelajar IPT

hadiah2 dia kamera nikon kot? blackberry. netbook mungkin? dan jugaaaaaa.... *bunyi drum* iPad 3!!! argh. bapak ahh. hadiah dia suma gempak2. maw nanges klau aku dapat 1. pffftt. T_T tpi xdpt pn. hihi. usha org yg dpt berlari kesana kemari ja. :(

lps tu, around 4 cm tu dpt mkn lgi. ayam 2 ketul. :O lps tu gerak pegi stadium nasional bukit jalil. hah! yg ni lgi ahh jgn dk kata. ramai nk mampuih. berpeluh menitik2 mencari hala tuju untuk dduk. hihi. ayat nk pergh ja kan? ~(-.-)~ mlm tuh start lah. konsert. nyanyi. menari2. ucapan2. bunga2 api. kibar2 bendera. baling2 mercun. EHH?

haa. ada bdk UTeM sorg kna mercun. luka bibir dia ouw. -..- sumpah aku kata. (maaf. perkataan seterusnya mungkin kurang sopan) super-bangang-bebi-tahap-dewa ahh org yg baling mercun tuh. aku pn dk takot da kot2 ttba mercun tu mai ats kpla aku. bergabung! meletup! hah gitu.


k.k. sambung. mlm tu lps abes sgla bnd, pengiring tuh ajk blah da. kul 10.30. cabutan bertuah keta & motor woi! woi! woi! woiiiiii!!!!! k. aku tk mgkin akn dpt lah kan.
( ̄。 ̄)~zzz





and thats the end lah of our merdeka journey. over all. mmg hebat + best lah sbb reramai kn. nyanyi lagu negaraku, 1 stadium nyanyi. bergema stadium. aku suka. ♪~( ̄ε ̄;)

-ending-
assalamualaikum

No comments:

Post a Comment