28.9.12

deactivate





hai. entah. nak update pasal ni tetiba. bukan apa. hari tu ada la deactivate dua laman sosial ni dlm 2 hari. lps tu ada org tny. bestfriend aku pn fire aku. mcm biskut lah apa lah. -,-' deactivate sat ja pn. k. mmg aku ni bkn jnis suka deactivate. so, klau aku buat tu mmg ada sbb lah. kecelaruan jiwa. cukup untuk menjawab soalan anda? he knows better. aku mmg gini. klau tak tahan sgt mst akan lari dari semua orang. bajet akan selesai lah masalah tuh. tpi nk buat cana. itu ja yg bole aku buat untuk tenangkan hati. hoho. panjang pulak bebel. k bye.

pssttt. gua baru blik dari study bhaii. usha time ahh pkul bpa gua update. (Y)

-ending-
assalamualaikum

No comments:

Post a Comment